سیلوئت یا فرم بدنت رو میشناسی؟

چرا بعضی افراد با ورزش در باشگاه و پیروی از رژیم غذایی، به سرعت وزن کم می کنند، در حالی که من و شما نمی توانیم حتی یک گرم وزن کم کنیم؟ این تفاوت به دلیل ژنتیک و هورمون ها است. توی این مقاله قصد داریم تا با انواع سیلوئت های بدن (فرم بدن) آشنا بشیم و راهکار ورزشی و تغذیه ای مناسب هر کدام را بررسی کنیم.

فرم بدن

در افرادی که فرم بدن آن ها مدل سیب است،غدد آدرنال فعال تر از غدد دیگر بدن هستند، خصوصیت اخلاقی این افراد این است که زود تصمیم می گیرند، معمولا نگران و مضطرب هستند. توصیه می شود خود کنترلی بیشتری داشته باشند و از چیز های ساده و کوچک بیشتر لذت ببرند.

فرم بدن

افرادی که فرم بدن شان مستطیل شکل است، عموما درون گرا هستند، این افراد معمولا آنقدر در دنیای خود غرق می شوند که نه تنها دیگران بلکه بدن خودشان را نیز فراموش می کنند.

فرم بدن

افرادی که سیلوئت یا فرم بدن آن ها به شکل ساعت شنی است، معمولا افراد شاد و فعالی هستند که دیگران خیلی زود مجذوب آن ها می شوند. ممکن است گاهی مضطرب به نظر برسند که برای رفع آن، توصیه می شود در پایان روز دوش آب گرم بگیرند.

فرم بدن

افراد با سیلوئت به فرم گلابی، اغلب دلسوز و مهربان هستند و به راحتی با اطرافیان خود خو می گیرند. توصیه باربارا اشمیت برای این افراد این است که با افراد پرخاشگر در تماس نباشند و برای از بین بردن انرژی منفی یوگا و تمرینات تنفسی را امتحان کنند.

فرم بدن

بینه، یک کلیک تا سلامتی

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا