بیماری واریس و راه درمان آن چیست؟

بیماری واریس پا حداقل یک نفر از هر چهار نفر را مبتلا می‌کند و در زنان بیشتر از مردان شایع است و با افزایش سن نیز احتمال ابتلا به آن بیشتر می شود.

بیماری واریس چیست

رگ‌های واریسی، رگ‌های خونی غیرعادی و پیچدار هستند که در اثر ضعیف شدن دیواره‌ی رگ ها ایجاد می‌شوند. این رگ‌ها ممکن است به صورت خوشه‌ هایی از رگ‌ های آبی یا بنفش ظاهر شوند و یا گاهی اوقات با مویرگ‌ های نازک قرمز احاطه شوند. رگ‌های واریسی یا عنکبوتی می‌توانند هر جایی ظاهر شوند اما اغلب بر روی پاها و ناحیه‌ی لگن ایجاد می شوند. واریس همچنین می‌تواند بر روی دست و صورت نیز مشاهده شود.

در بیشتر مواقع بیماری واریس پا  هیچ علائمی ندارد و بیشتر یک مشکل زیبایی است و تأثیر زیادی در مشکلات جدی سلامتی ندارد. در بعضی موارد، ممکن است رگ‌های واریسی تخریب شده و باعث مشکلاتی مانند زخم‌های باز روی سطح پوست و تورم شوند. در صورت وجود علائم دردناکی مانند درد عضلات یا تورم در مچ پاها باید فوراً به فکر درمان این بیماری بود.

 استفاده از جوراب واریس، کمک به پیشگیری یا درمان بیماری واریس

جوراب واریس بر دیواره رگ ها فشار وارد می کند و این اعمال فشار سبب بازگشت خون به سمت قلب می شود؛ هم چنین از به وجود آمدن رگ های واریسی جدید جلوگیری می کند و بیماری وریدی به وجود آمده را تحت کنترل قرار می دهد.

عدم استفاده از جوراب واریس منجرب به پیشرفت بیماری، کارکرد کمتر عروق، تورم و درد بیشتر و از دست دادن ظاهر زیبای پاهای شما می شود

در این ویدیو ابتدا با بیماری واریس آشنا می شوید و در نهایت جوراب واریس فارمد را به شما معرفی می کنیم.

 

بینه فقط یک فروشگاه نیست!

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا