اشتباهات رایج حین استفاده از کرم دور چشم

کرم دور چشم یک کرم معجزه آسا برای افرادی که مشکلاتی مثل پف زیر چشم یا تیرگی زیر چشم دارد، مناسب است. همچنین می تواند برای افرادی که در اطراف چشم دارای چین و چروک هستند موثر باشد.
استفاده از کرم دور چشم مناسب؛ باعث می شود که روند پیری پوست اطراف دور چشم  را کنترل کنید البته اگر از کرم دور چشم به طرز صحیح استفاده کنید، مطمئن باشید که نتیجه می گیرید اما اگر تفاوتی را در پوست اطراف چشم خود مشاهده نکردید، احتمالاً به این دلیل است که اشتباهاتی را حین استفاده از این کرم مرتکب می شوید. در این مقاله قصد داریم تا اشتباهاتی که ممکن است حین استفاده از کرم دور چشم داشته باشید را بررسی کنیم.

استفاده زیاد از کرم

نیازی نیست که از کرم دور چشم زیاد استفاده کنید. مقدار کمی از کرم دور چشم را به صورت نقطه ای روی پوست ناحیه زیر چشم خود بگذارید و سپس با کمک یکی از انگشتان دست، به صورت ضربه ای آن را پخش کنید. استفاده زیاد از کرم تاثیری در از بین بردن مشکلات ناحیه چشم ندارد، بلکه منافذ پوست را می بندد و باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود.

استفاده از کرم روی پوست خشک

کرم دور چشم نیز مانند کرم های دیگر روی پوست مرطوب بهتر عمل می کند، سریع تر جذب می شود و می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. پس حتما از کرم های دور چشم که حاوی آبرسان هستند نیز استفاده کنید.

استفاده از کرم دور چشم

مالیدن پوست زیر چشم به طرز خشن

پوست صورت حساس تر از پوست بدن است بنابراین هرگز نباید آن را با خشونت زیاد مالش دهید زیرا باعث ایجاد چین و چروک و خطوط پوستی می شود. پس حتما از انجام این کار خودداری کنید. از طرفی پوست اطراف چشم حساس تر است و توصیه می شود که برای پخش کردن کرم دور چشم از انگشت حلقه استفاده کنید.

استفاده از کرم دور چشم در یک قسمت غلط

کرم دور چشم را بیش از حد نزدیک به چشمان خود استفاده نکنید زیرا عاملی برای حساسیت می باشد. پس از این کار اجتناب کنید. کرم حداقل باید دو و نیم سانت زیر مژه پایین و روی استخوان زیر چشم و برای قسمت بالا هم باید دقیقاً زیر ابرو اعمال شود.

منبع: نمناک

بینه، یک کلیک تا سلامتی

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا