آیا می دانید کدام خمیردندان برای شما مناسب تر است؟

قبل از آن که تصمیم به خرید هر چیزی بگیرید، لازم است تا حتما در مورد محصول مورد نظر سوالاتی مانند: چه خواصی دارد، چه کمکی می تواند به شما کند، چطور می تواند نیاز شما را برطرف کند و … از خودتان بپرسید تا مطمئن شوید این محصول برای شما مناسب است و کارایی که دارد، نیاز شما را برطرف می کند. توی این مقاله قصد داریم تا ویژگی بعضی از خمیردندان ها را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تا خمیر دندانی را که نیاز های دندانی شما را برطرف می کند، انتخاب کنید

 خمیر دندان ضد پوسیدگی

خمیردندان های ضد پوسیدگی با نام Anti-cavity یا Cavity fighter معرفی میشوند. از آنجا که اولین اقدام برای جلوگیری از پوسیدگی، تقویت مینای دندان است، این خمیردندان ها دارای ترکیباتی مانند میکروکلسیم،  فلوراید و مواد معدنی تشکیل دهنده مینای دندان هستند و به تقویت مینای دندان کمک می کنند و آن را دربرابر باکتری ها تقویت می کنند.

خمیر دندان سفید کننده

خمیر دندان هایی که با نام white now معرفی میشوند، ادعا می کنند که به صورت فوری می توانند رنگ های دندانی را از بین ببرند. طرز کار این خمیر دندان ها به این صورت است که یک لایه آبی رنگ روی سطح دندان ایجاد می کنند و این لایه آبی، خطای دید ایجاد می کند و باعث سفید تر به نظر آمدن رنگ دندان ها می شود.

خمیر دندان های ضدحساسیت

این نوع از خمیر دندان ها که با نام sensitive معرفی میشوند، به کسانی که دندان هایشان به سرما و گرما حساس است، پیشنهاد می شود. این خمیردندان ها حاوی نیترات پتاسیم یا سیترات پتاسیم هستند و باعث بی حسی پایانه های عصبی دندان میشوند تا دندان ها نسبت به سرما و گرما حساس نباشند. استفاده ی روزانه از این خمیردندان ها مانعی ندارد.

خمیر دندان روزانه

این خمیردندان ها با نام total، intensive یا complete معرفی میشوند و ترکیباتی دارند که همه ی نیاز های فرد را شامل شود. برخی از ویژگی این خمیردندان ها: ضد پوسیدگی، تقویت لثه ها، سفیدکننده و خوشبو کننده

این خمیر دندان ها برای افرادی طراحی شده که نیاز دندانی ویژه ای ندارند و فقط می خواهند به صورت روزمره بهداشت دهان و دندان را رعایت کنند.

معرفی خمیر دندان ایرانی

خمیر دندان فارمد توسط انجمن دندان پزشکان ایران تایید شده است. این خمیر دندان برای افرادی که دندان های حساسی دارند یا افرادی که می خواهند خمیر دندان دارای خاصیت سفید کنندگی باشد در نظر گرفته است و تنوع و کیفیت بالایی دارد. این محصول حاوی نانو هیدروکسی آپاتیت است که پدیده ای نو و بدیع جهت انجام چندین عملکرد همزمان است.

خمیردندان

ترکیب هیدروکسی ‌آپاتیت (ماده سازنده مینای دندان) که در این خمیردندان به کار گرفته شده است،  ایمنی و سازگاری بالایی با محیط دهان دارد و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند، خاصیت ضد میکروبی دارد و از التهابات لثه جلوگیری می کند. شما می توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این خمیر دندان، اینجا کلیک کنید.

بینه یک کلیک تا سلامتی

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا