نهمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت برگزار می شود

نهمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت با شعار “زخم در گذر زمان” و با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه زخم و ترمیم بافت توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در اطلاعیه‌ای محورها، زمان برگزاری و مهلت ارسال مقالات نهمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت را اعلام کردند.

دکتر محسن فاتح دبیر اجرایی این کنگره با اشاره به جایگاه ویژه‌ی این کنگره در کشور با برگزاری موفق هشت دوره طی سال‌های گذشته، گفت: مدیریت زخم می‌تواند هم برای فردی که با زخم زندگی می‌کند و هم برای پزشکان و پرستاران چالش برانگیز باشد و انواع زخم‌های مزمن می‌توانند تاثیر منفی بر کیفیت زندگی افراد بگذارند. این کنگره با یک رویکرد کلی به مدیریت زخم بر اساس محورهای اعلام ‌شده و با در نظر گرفتن بیمار، سلامت فرد و آن دسته از عواملی که ممکن است بر نتایج بهبود زخم تاثیر بگذارد، می پردازد.

در همین راستا دبیرخانه کنگره آمادگی خود را برای دریافت مقالات علمی به زبان انگلیسی در زمینه محورهای کنگره با هدف ارایه به‌صورت سخنرانی و یا پوستر اعلام می‌دارد. این مقالات پس از تایید، در پلتفرم کنگره نمایش داده می‌شود و همزمان از نویسنده مقاله برای ارایه دعوت می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، هفتمین کنگره بین‌المللی و نهمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از تاریخ 30 آذرماه تا 2 دی ماه در محورهای زخم و اسکار در سلامت روان، پزشکی شخصی، ابزارهای پیشگیری و تشخیص، بارداری، طب اطفال، سرطان‌ها، ژنتیک و پرستاری برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۵ آبان ماه تعیین‌شده است.

منبع : جهاد دانشگاهی

بینه یک کلیک تا سلامتی 

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است ؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: 4.5 ( 2 رای)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا