آخرین آمار کرونا در ایران

با اعلام رسمی روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه‌روز گذشته 34 نفر به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند.

آخرین آمار کرونا در ایران

به گزارش بهداشت نیوز، بر اساس معیارهای تشخیص قطعی، طی 24 ساعت گذشته 1967 بیمار جدید شناسایی شدند. با احتساب بیماران جدید، آمار کلی مبتلایان از ابتدا تا به امروز 6 میلیون 186 هزار و 729 نفر است.

آمار جانباختگان کرونا در تاریخ 6 دی ماه 1400، 34 نفر است که در مجموع 131434 نفر تا به امروز جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است که خوشبختانه تا کنون 6 میلیون و 28 هزار و 495 نفر از بیماران کرونایی، بهبودی خود را به دست آورده و از بیمارستان‌ها مشرخص شده‌اند.

گفتنی است با خروج همه شهرهای ایران از وضعیت قرمز کرونایی، برای نخستین بار تعداد شهرستان های قرمز و نارنجی کرونا به صفر رسید. در حال حاضر 53 شهر در وضعیت زرد و 395 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین در شبانه رو گذشته ۲۵ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند. بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استانهای اصفهان با ۱۳ نفر، آذربایجان شرقی با ۵ نفر، تهران با ۴ نفر، فارس با ۳ نفر و خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با ۲ نفر بوده است. در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان هم یک فوتی داشته اند.

آمار کرونا در ایران

منبع:بهداشت نیوز

بینه یک کلیک تا سلامتی 

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است ؟

0%

امتیاز کل

خلاصه امتیاز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا